Ny vecka

Igår umgicks jag med Philip. Vi for förbi Kvantum en sväng eftersom hans okunniga kompisar ringde och behövde hjälp med mopeden, haha ;) Lite roligt var det ju faktiskt för mig som fick stå och kolla på, alla svor och tjatade om att få ställa ner mopeden. Jag tyckte nog mest synd om Philips mammas cykel måste jag nog säga, fast pärlan höll ju faktiskt! När killarna var klara och hade fått den hjälp dem behövde drog jag och Philip vidare till min pappa. Vi såg en film, romantisk komedi som jag inte kommer ihåg namnet på. En helt okej film iallafall! Därefter vart det lite tvmys och sen sängen. Jag sov otroligt bra inatt faktiskt, länge sen sist!

Vi vaknade rätt sent idag, och vädret var ju kanon så det kändes ju lite piss men det var det värt. Vi gjorde inte så mycke idag, cyklade förbi Ok-macken en sväng, därefter for vi till han och åt och sen tog vi det lugnt till moppe-pojkarna kom. Jag tog bussen hem till far, vi satt och snackade om allt möjligt. Kändes skönt! Precis som om vi inte träffats på flera veckor. Därefter for jag till mor och hämtade lite saker, och sen drog jag ut med en vän.

Nu har jag just kommit hem. Funderar starkt på att gå och öppna en chipspåse som står i köket, men jag tvekar. Hade varit annat om man hade en bra film att glo på, men jag väntar väl till Paradise hotel. Mitt nya favi-program

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0