Rubriker och jag går inte ihop

Jag har just kommit hem från gymmet och därför är humöret också på topp! Jag körde lite av varje idag, mest ben. Kunde inte köra så mycket överkropp idag eftersom ryggen lever sitt egna lilla liv och vill verkligen inte. Den är åt h-vete just nu med andra ord. Nu har jag just ätit middag, ska strax gå och prova lite kläder och börja fixa mig. Philip kommer runt sju-tiden till mig. Får se vad som händer sen, tror vi skulle vara hos mig. Jag vart jädrans sugen på att se Walk the line som kommer ikväll på tv tre, Johnny Cash är nämligen en stor favorit!

Lite kort och gott sådär. Uppdaterar senare, En stor blöt puss tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0