Umgåsa sig lite

Just nu sitter jag i köket med massa trevliga människor, som består av syster, Johan, Kalle och Inga-lsa. Dem sitter och drar i sig varsin vinare och har sig. Själv sitter jag med cola-glaset bredvid och surar, medan dem sitter och planerar deras helg i Göteborg, känns lite surt. Jag låter väl bara kvällen rulla på, får se vad som händer. Vädret är ju inte det bästa heller så det blir väl att bara mysa inomhus och vänta in morgondagen. Morgondagen ser jag fram emot, då SKA jag hitta skor. Vanliga sommarskor och ett par nya högklackade, känner mig sjukt taggad. Kläderna kommer i andra hand, ska be Far och Mor även föra över en extra slant. Kanske åker in själv en sväng på onsdag med, på Torsdag blir det då att steka ute på studsmattan hela dagen. En fågel viskade i mitt öra att det skulle vara runt 35+ här, i skuggan. -Ja tack!

Ska fortsätta lyssna på deras tjaffs, börjar bli rätt kul ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0