Ut i de fina

Nu är naglarna snygga och fixade, köpte världens skönaste färg på nagellacket. Somrigare kan det knappast bli! Tro det eller ej, men jag bet ner mina naglar riktigt rejält förra veckan och jag vart riktigt besviken på mig själv. Tanken var att bara jämna till dem, vilket slutade med att jag nästan inte hade kvar nån nagel alls. Jag hade suttit och sparat på dessa i två månader, och nu börjar man om på nytt. Känns jn såklart lite surt

Ska strax dra på mig mina jeans och börja gå mot Björkskatan, där jag möter upp Sanna sen traskar vi vidare. Förhoppningsvis håller dethär vädret i sig, då blir det stranden imorgon för min del. Jag tar väl med mig Loka-flaskan som kompis också, och lite skvallertidningar. Perfans! Nog om det, nu kilar jag

"Vi hörs om du törs" -Som stig brukade säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0