Värt

Kom hem från stan för en stund sen, blev inte att köpa något annat än smink men det kändes behövligt. Köpte smink för 400 spänn, men det kändes värt hela slanten eftersom jag inte köper smink ofta alls. Köpte foundation från Face också, så den ska jag prova och se hur den är. Klart man måste prova på nytt, dyrt som billigt. På fredag ska jag in till stan i Luleå, där ska jag köpa nagellack och annat smått. Blir att köpa en klänning också om jag hittar.

När jag kom hem från staden hade söta Johan gjort stuvade mackisar och köttbullar, som satt riktigt bra i den hungriga magen. Bäst stuvning ever! Nu blir det bara att ta det lugnt, och senare ikväll kommer Hanna förbi och då blir det väl att hänga efter syster och henne, som en svans. Nu ska jag gå och prova mitt nya smink, får se hur det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0