Ännu en dag

Nu har jag just kommit hem från mitt såkallade jobb. Jag har målat även idag och jag vart helt klar med deras staket. Imorgon får jag väl se om jag får fortsätta måla eller vad det blir, måla är ju helt perfekt en sånhär dag. Det var kvavt men det blåste lite kallt så det har varit ett riktigt skönt väder. Man hade ju kanske föredragit en dag på stranden en dag som denna, men sommarlovet är ju inte slut än på ett tag

Sitter förövrigt och väntar på middagen. Senare ikväll ska jag en sväng till storheden med en vän, vi ska till storsand en sväng osv. Sen far jag mest troligt förbi ica maxi när jag väl är där. Ska köpa mig weet (vax), hårfärg och naturgodis. Helt perfekt! Ska göra några slingor och se hur det blir, mitt hår ska bli ännu ljusare än vad det är, resten får väl solen fixa. Eftersom slingorna fungerade bra på Sanna som är brunhårig borde de ju vara ganska självklart att dem funkar på en blondie. Nåväl, nog om det. Ska gå och ta en dusch och därefter smörja in mig i några mysiga krämer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0