Bal osv

Helgalen kväll igår! Vi åkte raggarbil genom stan några rundor, frisyren vart väl lite förstörd men det var helt klart värt varenda meter. Alla var spända inför hela grejen eftersom man inte hade någon aning om vem man skulle få gå med men när ja kom o satte mig vid mitt bord satt Jonatan där och då visade det sig att jag skulle gå med honom, och ja det var bättre än förväntat :) Vi började med att käka, maten var väl helt okej förutom att laxen var halvt rå men det gick att äta iallafall. Därefter vart det lite olika aktiviteter osv, och där efter dans och efterrätt. Dansandet gick kanon, Jonatan var kung på dedär medans jag var lite halvt dålig. Ett minus var väl att jag tappade klänningen mitt i allt. Senare mot kvällen vart det mer drag i det hela, dem hade fixat Dj o hela köret, det var riktigt nice! Vart även mera vals därefter, en sista dans och då fick även Felix vara med och dansa med mig och Jonatan, haha fint! Kom hem runt tolv-tiden, jag snackade en stund med Philip i telefon och sedan somnade jag. Var tvungen att vakna tidigt imorrse eftersom jag skulle hinna vara med Pillen innan han drog iväg. Vi gjorde väl inget speciellt, bara mös på och chillade framför datorn. Jag blev förälskad i hans arbets-brallor

Runt tre mötte jag upp Natta i stan. Vi träffade Astronaut-killen osv, Nu sitter jag här, sugen på att göra nå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0