En dag i taget

Jag har gjort framsteg, det märkte jag idag.
Det lönar sig visst att försöka, och försöka bita ihop en smula

Det vart en mysig kväll med glass, och självklart godis. När jag har pms är godiset det enda botemedlet som finns. Som tur är så börjar jag må illa efter bara någon godis så jag sitter aldrig och pressar i mig som en tok. Jag köpte godis för tre kronor, och jag var nöjd. Köpte även en twister som jag kunde suga på, sweet. Nu har jag just kommit hem, blev lite kallare nu mot kvällen. Jag ska strax ta mig en dusch, därefter ska jag nog göra mig nå gott kvällsfika, länge sen sist! Äter aldrig kvällsfika nuförtiden, blir väl att man tar en frukt istället. Man väljer den enkla vägen oftast

Imorgon funderar jag på att vara hemma, vill hinna träna på morgonen och sen därefter dra in till stan. Känns stressigt att börja fara in efter att man jobbat. Fara hem och byta kläder, ta en dusch och hinna få i sig mat. Tror inte pappa kommer låta mig vara hemma för en sånhär sak, kanske blir den gamla vanliga då. "Mensvärk", eller nått i den stilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0