En enda stor längtan

Imorgon kommer Philip hem över helgen. Mest troligt sover han över här och sen drar han tillbaka på söndagen, dagen efter. Kommer verkligen utnyttja tiden till max, jag har saknat honom helt sjukt mycket! Ska bli skönt att se hans söta tryne

Klockan är nu snart tre och jag håller på att bli helt tokig. Det kommer absolut ingenting på tvn, datorn dör var 15:nde minut och jag känner mig rastlösare än någonsin. Ska till en vän senare ikväll, där blir det att laga mat. Maten skulle väl bestå av nå kött och potatisgratäng, så jag ska väl inte klaga. Vad jag förstått blir det väl att fara förbi tivolit ikväll också, finns väl inte så mycket annat att göra. Man hade ju dock inte tackat nej till lite sol iallafall, förhoppningsvis får man se lite av den också. Nu ska jag snacka med min vän, planera våran midsommar lite mer detaljerat. Hörs om du törs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0