En vecka, 7 dagar

Nu har Philip dragit iväg. Sommarjobbet startar på måndag och jag känner mig inte taggad alls, så sommarlovet har inte börjat än för min del. Philip ska också sommarjobba och blir mest troligt borta en vecka, kanske mer. Hur fan ska jag klara mig när jag saknat han ända sen han gick, och när vi aldrig förr varit ifrån varandra i mer än några dagar. Ja, det är ju frågan de

Nu sitter jag bara här och deppar. Försökt få igång tvn hur länge som helst men det är en kabel som sitter fel och har mest troligt slutat funka helt. Känns helt dystert att sitta här i tystnad, att endast höra surret från datorn. Nåväl, får väl gå ut en sväng eller något

Jag älskar dig verkligen jätte mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0