"Fejjan"

Nu har jag äntligen orkat bli medlem på facebook, nu blir syster stolt! Jag har suttit och kollat igenom säkert varenda jävel där nu, eller kanske inte men har hur som helst inte hunnit med nå plugg alls. Funderar på starkt på att stanna hem imorgon och plugga extra så arbetet blir mer ordentligt gjort, får väl se hur mycket jag hinner ikväll. Arbetet är allt ifrån lätt ska jag tala om

Ska även sätta mig och beställa hem pumps från Din sko till balen, ska in till stan snabbt med pappa imorgon innan han åker iväg, kika på bal-klänningar. Klart man vill höra en killes åsikter också, eller man som han nu igentligen är. Nåväl, det var lite kort och gott.
Jag känner mig bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0