I still miss someone

Satt här och funderade och kom på, Jag är ju fan ledig imorgon och hela veckan framöver. Här har man suttit och små-deppat för att det är söndag, bara för att det liksom är en sån sak som hör till. Nu vart jag plötsligt lite gladare ändå, och har bestämt mig för att dra mig upp tidigt imorgon. Träna, sola på baksidan och kanske dra en sväng på stan om jag inte far och badar eller något liknande. Resten av veckan är inte planerad än, men fortsätter vädret vara såhär ska jag sola och bada massor. Det är bara att passa på!

Jag tog ledigt denna vecka med tanke på att Philip ska bort på fredag och blir borta en vecka, så då tänkte jag jobba under tiden han är borta istället för att jobba nu nästa vecka, då vi istället kan umgås lite innan han åker. Sen är det ändå bra för min del eftersom risken finns att jag köper upp mina pengar på saker jag inte ens vet, istället för att spara dem till festivalerna. Så är då min tanke ut, får väl se hur jag lyckas.

Laddade just upp mobil-bilder sen torsdagen också,och tro mig, 
fina var dem men jag valde att endast bjuda på en av dem.
-Jag kan ärligt talat inte svara på vad vi gör på denna bild


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahah :/

2009-06-28 @ 18:36:05
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0