Life is'nt always what you want

Det är som det är, och du vet att varken du eller jag kan ändra på det.
Antingen accepterar du, eller så lämnar du mig ifred


Philip tar tåget hem ikväll, vad jag förstod skulle han redan vara hemma vid nio-tiden. Om gossen fortfarande känner sig taggad för att åka och ta sig ett kvällsdopp ska vi göra de, får se om jag överlever detta. Jag är en såndär känslig jävel som alltid blir dö-snorig så fort jag fryser litegrann, förhoppningsvis lyckas jag hålla mig någorlunda varm. Jag räknade faktiskt ut igår att jag inte varit sjuk på mer än ett halvår, ganska bra för att vara Ida

Hade tänkt dra och träna innan jag ska ut ikväll men jag hinner inte. Okej, kanske ligger en del lat-het i det hela. Jag tar det imorgon tänkte jag, dem stänger ju ändå om en timme.
Lika bra, kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0