Middag med klassen

Kändes tungt att lämna igen skåpnyckeln åt Ullis idag, skåpet som jag har haft i tre år. Jag kunde verkligen inte slänga mapparna från sjuan, så därför tog jag hem dem för att sortera här hemma istället. Vi hade inget speciellt på skolan idag, vi satt mest och väntade på att få sluta. Dagen gick snabbt, sen åkte jag och Sanna in till stan. Vi kollade på examenskläder åt mig och solade. Därefter fick vi sitta och tråka i två timmar, magen kurrade och man började känna av huvudvärken

Klockan sex träffades klassen nedanför Waldorf. Jag ångrar fortfarande att jag inte tog barn-menyn, jag vart så mätt så jag var nära på att spy. Jag känner fortfarande av den känslan i halsen. Jag kom nyss hem, kanske ska hitta på något me Nathalie och Henny sen, beror väl på. Dem var sugna på att göra något och skulle höra av sig! Nu ska jag väl lägga mig ner och försöka smälta maten.

Imorgon är det niornas avslutningslunch på skolan också, då får man go-mat igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0