Monday

Jag sov ut idag, trots allt. Jag hann sola iallafall, ett tag. Imorgon har vi då bestämt att det blir stranden, känns skönare att ligga där än att ligga på baksidan där det går förbi en massa stirrande gubbar. Nåväl, har just gjort mig en god lunch, kyckling och pasta vart det, med en god sås och ett glas iskallt vatten till det, smakade riktigt mumma faktiskt. Hade tänkt dra förbi stan en sväng idag också, åker nog in med tre-bussen. Måste hitta mig ett sommarplagg för sista slanten känner jag, vill ha något nytt. Sen ska jag in på apoteket en sväng. Kvällens planer är just nu inga alls, efter middagen ska jag och träna en sväng och därefter är jag helt öppen för förslag. Jag ska ut iallafall, i denhär värmen vill man ju inte sitta inne heller

Hittade en bild som påminnde mig om när jag, Sanna o Tompa var på tivolit.
Självklart skulle jag börja gnälla som ett jävla barn, vill haaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0