Money on my mind

Japp, första dagen avklarad. Hur skönt som helst ju? Visst hade jag hellre legat kvar hemma och sovit, men när man tänker på hur mycket jag tjänat bara idag. Jag fick måla iallafall, hela dagen. Lite synd bara att det var skugga där jag stod, men det var skönt det med. Det var väl inte alltför jobbigt om man säger så, min rygg tog lite stryk av det men de var de värt. Självklart lekte jag med hundarna också, så sjukt söta! Jag började nio, slutade tre. Jag hade inte behövt jobba så länge om jag inte ville men det kändes lika bra. Jag blev klar just när pappa kom för att hämta mig, sen blev vi bjudna på fika och därefter åkte vi hem. Jag var dö-trött av värmen

Nu sitter jag och tar det lugnt, orkar knappt tänka. Ska snart duscha av mig och byta kläder, och sen ska jag nog dra ut med en vän. Skönt väder ute, förutom att det blåser men det ska väl inte skada. Jag orkar knappast sitta inne, måste ju "inviga" min nya jeansjacka också, *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0