Nehej

Inge sommarjobbande för min del idag heller. Jag har legat med kramper i magen hela natten, med andra ord mensvärk. Pappa tyckte det var lika bra för mig att stanna hemma eftersom jag skulle till tandläkaren 13.10, och jag hade somsagt ändå inte fått den sömn jag behövde, så jag fick sova några timmar extra imorrse. Pappa kom in och väckte mig, vi drog en sväng till apoteket och därefter for vi och köpte arbetskläder åt mig. Det var ett par "Blå-kläder byxor", målar-handskar och en t-shirt. Ska nämligen måla imorgon, så då är det ju bäst att ha rätt utrustning enligt pappa. Slänger väl säkert in en charmig bild på det sen. Nu ska jag gå och borsta tänderna och börja traska mot porsö-centrum, till tandläkaren. Wish me luck, kommer säkert få beskedet: "Ett flertal hål". Nåväl, blir stan därefter, så vi hörs ikväll bitches and snitches. Ja hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0