Playing your game baby

Satan, snart lov! man känner det verkligen. Man sitter av de flesta lektioner i skolan, känns nästan ovärt men klart man drar dit när det ändå bara är några få dagar kvar. Imorgon ska jag göra min svenska-redovisning, och på måndag ska jag göra min engelska-redovisning sen typ stenåldern, men annars är jag klar. Jag har ingenting att plugga till eller så, känns så förbannat bra!

Har varit till stan idag efter skolan. Jag kollade på smink, klämmor till håret och kuvertväskor. Hittat allt jag behöver, så nu känns allt lugnt, har även fått skorna idag. Får väl se hur dem sitter, förhoppningsvis bra

Imorgon är det helg, känns verkligen inte som det. Har inga planer inför morgondagen, annat än att dra till skolan. Jag är öppen för förslag iallafall, som fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0