Ringa farmor, kanske..?

Jag är i stort behov av pengar just nu, helt insane. Imorgon ska jag in till stan med pappa och kolla en sista gång på bal-klänningar, blir mest troligt att beställa när jag kommer hem. Har bestämt mig för vilken jag ska ha nu iallafall, ifall jag inte hittar något bättre på stan, fast risken är tråkigt nog inte så stor. Jag har även beställt skor till balen nu, skön att få allt gjort. Ska kika på skor imorgon också, vet exakt vilken modell jag ska ha, dem är högklackade dem med, sjukligt snygga! Behöver pengar till massor känner jag just nu, jag ska verkligen ha skorna. Ska man ringa farmor eller, vad säger du?

Har pluggat som ett jävla svin nu och nu fastnade jag här, har verkligen inte orken längre. Jag har sån huvudvärk till att börja med, för det andra har jag gjort tillräckligt för idag, men jag är rädd för att det inte räcker till. Blir väl att sitta upp lite längre idag då, om jag inte tar tag i det sista snart

Imorgon börjar dagen med matte, därefter ska vi ha idrott på porsön. Känns ganska ovärt att först ta sig till björx och därefter dra till porsön igen, funderar starkt på att ta ut sovmorgon och skippa matten, får väl se hur jag gör med den saken. Förövrigt tror jag att dagen går ganska snabbt imorgon, ska nog dra tidigare från skolan imorgon. Skippa svenskan eller nå. På kvällen ska jag vara med Philip, om han inte fastnar i sitt garage eller nå ;)

När läget väl är stabilt, varför sitter man då
och väntar på att det ska hända något dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0