Söndag -fan så drygt

Var tvungen för att vakna just och städa lägenheten eftersom far är påväg hemåt, han kommer säkert vilken minut som helst. Idag ska jag in till stan en sväng och lämna igen en sak, sen ska jag och Sanna träffas där och åka till mc donalds har vi bestämt. Vad är en tråkig söndag utan donken? ingen tråkig söndag alls skulle jag vilja säga. Klart man måste få tröstäta såhär dagen innan man börjar sommarjobba, om man ens kan kalla det för jobb. Kommer troligtvis vara sånthär väder imorgon så det är ju bara på med galonisar och stövlar för min del

Gårdagen måste varit den mest drygaste dagen ever, nästan. Tv-kabeln gick som sagt sönder så jag satt bara här och gjorde precis ingenting. Lyckades trycka i mig en hel popcorn-påse också, kul. Gick och la mig i sängen runt elva, min tv funkade iallafall så jag låg och sov på pistvakt på ettan, tills jag somnade. Och nu har man fått ögoninflamation också, inte konstigt att ögonlocken satt helt fastklistrade när man vaknade? Fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0