Tell me why

Gårdagen vart inte alls som planerat men slutade bra iallafall. Fick sällskap med ända hem, tack vännen! Gick och la mig direkt då jag kom hem, mina fötter var fulla av skavsår och händerna rödare än stigs ansikte.

Jag vaknade runt tio idag. Tanken var att jag skulle ta en rejäl sovmorgon men mor min kom in och väckte mig när hon skulle dra. Hon sa att jag hade fått mitt barnbidrag så jag vart genast pigg och hoppade in i duschen, fixade mig och drog in till stan. Jag köpte mig ett par shorts och ett lite längre linne, som en tunika ungefär. Köpte ett par strumpbyxor snabbt innan jag for hem också, får se om det är rätt färg. Brukar aldrig ha tur när det gäller sånt

Ikväll ska jag på tivoli. Sanna och Thomas ska med, sen ska vi väl träffa folk där borta senare på kvällen. Är ganska taggad faktiskt! Det kommer nog dock svida en aning i plånboken, demdär karusellerna är ju inte gratis precis. Nåväl, är det tivoli så är det :) Nu ska jag fortsätta och musika, kanske städa en liten snabbis också. Ensam hemma nu och allt!

 dd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0