That's how i go

Nu sitter jag och väntar på att en viss person ska börja cykla mot porsön och hämta mig. Därefter ska vi dra till ett ställe och bada, hur fan de nu kommer gå. Jag hackar tänder redan nu. Äh, får ju med mig mysigt sällskap iallafall

I veckan har jag inga planer alls, känns det som. Jag är ledig veckan ut och borde njuta, vilket jag i&försig gör men jag känner mig ut-tråkad. Vädret skulle enligt rykten vara bra ända tills på söndag, men jag vet redan nu att det ska regna och åska imorgon. Väderprognosen kanske inte är något att lita på, vad fan vet jag. Vi får ta stranden någon annan dag, idag sög det ju verkligen. Nu ska jag börja packa min lilla påse. Blir väl att byta om där borta, känns bara riktigt segt att börja ta på sig bikinin redan nu. Jag ska inte banga ur dethär, tro mig. Starken ska klara dethär, precis som allt annat

Så jävla typiskt dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0