Varmt med stort v

Idag har det varit varmt, eller rättare sagt Hett! Jag drog iväg och jobbade som vanligt, jag fick sitta i solen och måla så det kändes bra. Självklart hade jag hellre suttit i en solstol med en kall dricka vid sidan om, men man kan ju inte få allt. Ska tydligen vara såhär resten av veckan så det blir väl att fara iväg nån dag efter jobbet och ta sig ett dopp, det är ju nästan ett måste. Känner mig torr som inte doppat mig ännu

Dagen gick iallafall bra, fick dock lite ont i huvudet senare på dagen. Jag drog in till stan direkt efter att jag jobbat, jag hittade faktiskt ingenting. Jag vart själv förvånad eftersom jag hade planer på att jag skulle köpa både de ena och de andra, men kom istället hem tomhänt. Känns lika bra de, ska nog ta och beställa en klänning nu och ett par skor. Låter fint i mina öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0