Bäst

What a handsome face. - nej, det var inte han som fes


Jag har suttit framför datorn i stort sett hela kvällen och jag är inte less? oftast blir jag less bara efter tjugo minuter. jag måste ha väldigt tråkigt nu kom jag på. jag hade tänkt se hockeyn som började sju, som började på kanal 9 och sen när jag bläddrar dit står det att vi inte har den, hur typiskt är inte det? jag gick och satte mig här igen, lika bra. jag har planerat litegrann inför helgen också, känns bra. är ju snart helg, endast två dagar kvar. denhär veckan har rullat på rätt bra, och snabbt. tack gode gud för de

Imorgon blir det väl skolan, tror jag. jag har väl lite feber, och lite halsont men det känns helt enkelt inte värt att vara hemma när man tänker på hur mycket man missar. får se om vi ringer vårdcentralen imorgon, isåfall om det blivit värre. är de som de är nu så känns de helt stabilt!

Jag och nathalie. väldigt go bild. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0