FAVO

Idag är det onsdag, vilket betyder att vi hade favo-dag på skolan. första gången på länge kändes det som att jag jobbade bra under dagen, fast det vart ändå väldigt mycke surr när vi satt med herr hedin och boman. vi har ju våra samtalsämnen om man säger så :) jag hann iallafall klart med kemi-pappret, och mina två svenskapapper som skulle lämnats in för två månader sen, haha. illa gjort av mig där :s nåväl, kändes bra när jag for hem från skolan idag. jag tog med mig lite stuffs hem. so:n bland annat, så jag ska väl sitta och plugga idag, eller något sånt. behövs väl kanske för min del

Nu ska jag däremot gå och tjata på pappsen. jag ska fan ha dedär skrovmålet idag,
punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0