Fredag, igen!

Tänker man tillbaks en vecka så känns det som om det blivit fredag på nytt, efter två dagar typ. sjukt härligt! jag tror det beror på att vi haft en så slapp vecka med muckfoto, halvdag och kåbdalis igår. och det bästa av allt, inga läxor! jag tog ändå med mig massa mappar hem eftersom jag vet att jag inte kommer ha något bättre för mig, så varför inte satsa lite mer på skolan istället? det skadar aldrig för min del. jag och mina kompisar satt och pratade om gymnasievalet idag och jag insåg faktiskt hur mycket jag verkligen vill komma in på media. jag skulle bli galet glad om jag kom in! fast, tyvärr så tror jag inte att jag kommer de. nu vet man ju inte hur det blir, men det skulle jag kanske ha tänkt lite mer på i sjuan och halva åttan

Denhär helgen ska jag endast ta det lugnt! i varje fall ikväll. ska somsagt säkert plugga, sen ska jag nog även till stil och träna ikväll. springa av sig massa kalorier, skönt! mor har köpt gottigott och ska laga god middag så det blir väl det enda jag kommer att se fram emot. jag är mat-freak helt enkelt, fast verkligen inte en frukost-människa

Haha. jag kan tänka mig att detta var bland det ointressantaste ni kanske läst någon gång. ibland känner jag bara att jag måste få saker sagt, vare sig dom är intressanta eller ointressanta. nu ska jag gå och se på tv och njuta av min fredag. får se hur länge det varar! jag saknar philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0