God kväll, igen

Alltså, jag hinner aldrig skriva nuförtiden? ett inlägg om dagen, om ens det. känns inge bra dethär :s jag antar att det inte är någon som sitter och gråter där ute. min blogg är ju inte så intressant trots allt. jag förstår mig inte ens på folk som orkar läsa denhär skiten ens, haha. nåväl, jag skriver väl lite kort och gott vad som hänt under denna torsdagen.

Dagen började med slöjd, det kändes för jävla härligt! jag började på en kjol, och jag hann förvånansvärt långt på den. jag har en del kvar att göra, men det fixar jag under nästa lektion. sen hade vi spralt, ja vad ska man säga om det? alltid lika flammsigt, och nästan onödigt. nåja, monica satt och rättade lite i mitt svenska-häfte och lärde mig samtidigt lite mer om "satsdelar". jag kände mig duktig som lärde mig det, för en gångs skull. en del av det hon sa till mig fastnade ju iallafall. sedan var de engelskan. jag satt och skrev som attan på min "The wave". jag kom långt där med, men den är långt ifrån klar. imorgon ska den göras klart, får se hur det blir med den saken. sedan till sist var det ju No med peter. vi gjorde igentligen ingenting speciellt? alla hade lite myror i brallan tror jag. till slut började peter ha nån slags "gymnastik-lektion" med oss, haha. inte alls förväntat att han kunde göra något sånt :d vi slutade iallafall till sist. då var det lunchen, på dirren. maten gick att svälja iallafall, tur de. vi hade lunchrast, och efter det musik och sedan matte. dagen gled på bra idag! jag känner mig stolt. Björn däremot förstörde den, innan jag gick hem. fan vad lärare ska överdriva nuförtiden, sjukt.

Resten av kvällen har jag varit hos sanna. vi har dragit in till stan, käkat på tasty. kollat runt lite i butiker, och åkt hem till henne. vi kollade ett avsnitt av mia och klara, och sedan satt vi bara och lyssnade på musik och tog det lugnt. jag hade världens huvuvärk där ett tag, men det gick så småningom över, till sist. jag tog cykeln hem runt tio, och nu sitter jag här

Fredag imorgon baby. Jag får money, money, money!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0