Halv-dag

Dagen började med nationella i engelska, skrivdelen. det fick bra! slutet hade dock kunnat vara bättre, om inte demdär 80 minutrarna hade gått så snabbt som dem gjorde. efter det hade vi en liten rast och efter det skulle vi fylla i en ful enkät, överdrivet många onödiga frågor. 72 frågor, vad fick man ut av de? ingenting. efter det slog ullis på en film om andra världskriget och efter den slutade vi. ja o girlsen gick och käkade, sen drog jag hem med bussen. nu sitter jag hos mamma. ska till pappa senare, och efter det ska jag träna. ska bli skönt!

Imorgon är det friluftsdag, äntligen! jag var väl mer taggad innan jag hörde att norrskenets också skulle fara dit, men "shit happends", som gabbes morsa säger. ska väl gå iallafall :) jag måste hämta min bräda och skorna från far, sen får jag ta och prova skidjackan, som troligtvis är för liten. får väl hoppas på de bästa iallafall ;d alla mina mössor är helt försvunna också, kan ju verkligen inte bli bättre?



Igår var jag med denna lilla filur. vi chillade landet! och när jag kom hem slängde jag mig på sängen, drog täcket upp till öronen och somnade ganska så strax efter det.
jag var trött som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0