Ingen bra början

Jag försov mig imorrse, missade alltså bilden. jag fick skjuts av mor till skolan så jag hann till no:n iallafall, tack mor! efter no:n hade vi lunch. lunchen kändes som fem minuter, sen var det dags att redovisa. själv tycker jag att det gick ganska bra, även fast jag glömde några papper hemma. kanske till o med ett utav det viktigaste i redovisningen, nåväl. jag tror fredrik var nöjd i varje fall, förhoppningsvis. sen hade vi engelska, och jag och sanna satt och jobbade flitigt i ca fem minuter. sen satt alla och pratade om muckfotot, självklart joinar man så fort man får chansen. i slutet av lektionen fick vi öva inför nationella, muntliga. jag hamnade i samma grupp som thomas och semi, det gick förvånansvärt bra faktiskt, haha. de är mina pojkar dedär! jag tog cykeln hem till mamma efter att vi slutat, och nu sitter jag hos pappsen och väntar på mat. runt fem-tiden ska jag och sanna åka en sväng till storheden, får skjuts av pappsi! vi ska fixa de sista inför muckfotot, får väl se om vi lyckas. annars har vi ett annat förslag.

Nåväl. jag ska väl gå och lägga mig framför tvn nu och kolla på fresh prince in bel air. då får jag mig garanterat ett gott skratt. will smith är bara för bra, han är kung! ska väl försöka piggna till litegrann. försöka få mig själv att tänka på nått annat, för min egna skull. jag måste bli på bättre humör helt enkelt

Här är då nånting som får mig att små-le. girls, är han inte charmig?:)


Kommentarer
Postat av: SANNA

söt frilla :)

2009-03-23 @ 22:40:14
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0