Jahapp

Nu var man hemma efter en hel dag på kåbdalis. det var soft som fan! till slut greja man liften finemang, alltid lite jobbigt i början. fick även en hel del hjälp av sebbe, tack man! nu är bena fulla av blåmärken, och rumpan likaså. skulle behöva en riktig jävla massage nu, så kroppen inte känns lika spänd. bussresan hem var rolig, som fan faktiskt. jag har ont i magen av allt skratt, och jag tror att dem flesta i bussen hörde allt vårt svammel tillslut.

Jag hade tänkt vara med philip idag, men tyvärr så fucka det sig igen. sanna lovade att dra med mig på stan en sväng eftersom dem har kvällsöppet, tack gode gud för det iallafall. och imorgon är det helg, inte bättre med de. jag kommer inte att ha nånting att göra under hela helgen, ett stort minus. jag skulle lika gärna kunnat gå i skolan några dagar till bara därför

saknar philip, o bättre blir det inte när han drar imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0