Nu är sportlovet igång

Då var det måndag, nu har sportlovet börja. direkt när jag vaknade idag kände jag för att sporta, d v s ta brädan och dra till backen. det är ett måste under denhär veckan. det blir väl någon dag, förhoppningsvis! dagens planer är att fara till stan om en timma ungefär. jag ska färga håret idag, precis som för en månad sen bara att dem ska göra mer slingor osv. får väl se hur det blir. för dem som inte fattar så ska jag bli blond, bara att man gör det "stegvis" eftersom resultatet blir bättre då

Sen då? jag ska väl hem, äta middag och lite sånt. kvällen är bara ett stort frågetecken (?) beroende på om någon skulle vilja hitta på någonting. själv känner jag absolut inte för att sitta hemma iallafall, kanske inte så ovanligt för min del. nåväl, jag uppdaterar säkert senare! beroende på hur håret blir. haha, jahej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0