Saker o ting löser sig, som en brustablett

Ny start på veckan. en riktigt skön dag, trots ganska många lektioner. jag och sanna drog in till stan efter att vi slutat, runt tre. hon skulle in och lämna ett linne, och sen hade jag lite stuffs att fixa som gick jättebra, till slut. jag träffade även oscar en stund innan jag skulle dra, han skulle själv på träning sen. jag åkte hem och åt, jag var hungrig som en varg. hungrigare än vad jag varit på länge! sen slog jag på datorn, ganska så självklar grej dedär. jag satt och försökte lösa saker och ting, som ser ut att ha löst sig nu, litegrann iallafall. snackat med henrik, de kändes bra :)

Nu ska jag gå och göra nån macka, eller nånting smått. jag är hungrig igen! sen ska jag nog sätta mig och läa igenom so:n, nämligen redovisning imorgon. tror det kommer gå rätt bra, bara jag fokuserar nu för engångs skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0