Sjuk, eller inte?

Svårt att säga, därför skippade jag skolan idag. jag vaknade runt fem imorrse, satte mig upp och det kändes som att jag var tvungen för att spy. det var inte världens roligaste känsla, så jag gick och tog mig lite vatten och la mig på mage. då satte kväljningarna igång, men inge spya kom de. mysko :s jag låg vaken ett tag efter de, vågade knappt somna om. sen kom huvudvärken, och jag somnade väl en stund efter de

Jag fick mig tio timmars sömn inatt, det behövdes. jag mådde fortfarande illa när jag vaknade, det gör jag även nu. jag har fått i mig mat, så förhoppningsvis spyr jag inte upp den. nu ska jag fortsätta att kolla på tv, kollar just nu på Ellen. ett helt okej program, om man jämför med tv-shop. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0