Sjuk, eller inte?

Jag och mamma har varit till storheden en snabbis. vi for igentligen bara för att köpa alvedon åt mig, men det blev att vi gick på HM och lite överallt. sen skulle vi ta en fika men dem skulle just stänga så vi gick till bilen och satte oss och funderade. vi tog en raggar-runda runt stan, sen åkte vi hem och fikade istället. vi satt och snackade om allt möjligt, kändes som om det var evigheter sen sist

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, sen att vi kom hem. jag har suttit vid datorn och lyssnat på musik, och snackade litegrann i telefon. nu är den stora frågan om det blir nå skola imorgon eller inte, det får jag se på morgonen. förhoppningsvis kan jag fara eftersom jag inte alls har någon lust att vara hemma, och för att jag är sugen på att åka skidor, vilket vi ska göra direkt på morgonen! jag får väl bara o sitta o hoppas antar jag. nu ska jag snacka vidare här med en surkuk, försöka lugna ner han lite. haha, hejhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0