So fresh, so clean

Idag har det varit en till såndär deg-dag, finns inte så mycket att skriva om såna dagar. jag vaknade runt tolv, och fick mig tio timmars sömn. det var sjukt skönt! jag klev upp och satte mig framför datorn. dagen hade väl kanske kunnat börja bättre, men krille var iallafall en glad prick och fick mig glad :) senare åt jag middag med far min, och efter det började jag storstäda i mitt rum. efteråt kändes det riktigt bra, nu är det iallafall gjort! sen har jag legat i min säng, lyssnat på ipod och bara degat som aldrig förr. nu ikväll ska jag mest troligt vara med sanna, lutar åt det hållet

Jag hatar att vara utan pengar. Inga pengar till varken mobilen eller något annat.
Det är ingen rolig situation när man är beroende av sin mobil, som jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0