Söndag

Nu sitter jag och lyssnar på HIM. helt perfekt! jag har just käkat middag och gjort en svingod sallad, mycket bra gjort där av mig. sitter just nu och kollar igenom lite bilder sen vi var och kollade på dem i stockholm/Nalen. hade även fått med sebastian på ett par bilder, han såg väl någorlunda mindre ut än vad han gör nu, haha. jag väljer nog att inte lägga ut bilder på han, bara för att vara på den säkra sidan. han kommer strypa mig annars

ville valo, på g upp på scen


en lite skakig bild


sisra låten här. Funeral of hearts <3


och till sist.. den helmysiga frukosten på tåget!




Har inte blivit så mycket plugga i helgen faktiskt, inte så mycket som jag hade hoppats på. men vi har ju iallafall inga läxor eller så så jag känner mig inte dålig på det sättet. ikväll kanske jag ska vara med philip, får väl se. vi kom då överrens om något sånt har jag för mig :) ser fram emot det. annars då? nu ska jag sitta och chilla. vänta på att Den rätte för Rosing ska börja. tills dess ska jag väl gå och fräsha upp mig litegrann, är sliten som bara den och håret ser ut som ett fågelbo. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0