Söndagsmys

Jag och sanna for på bio ikväll. det var två pojkar som ville ha med oss dit, trevligt! roligast var ju ändå när dem i kassan vägrade tro på att jag och sanna var 15, kul? vi fick iallafall komma in. tack för den då, tant! vi såg iallafall Fredagen den trettonde, den var äcklig. mer äcklig än läskig faktiskt, men den funkade för mig =)

Jag kom just hem, vi tog halv-tolv bussen sanna och jag. jag ska nog snart gå från datorn. jag känner mig trött, som ett as. blir väl att slå på tvn en stund, kika vad som kommer. förmodar att det inte kommer nånting som just passar mig vid denhär tiden. annars i värsta fall så sover jag väl, och vaknar helt tidigt imorgon istället. tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0