Torsdagkväll, redan

Snart fredag. denhär veckan har gått så snabbt, helt obegripligt. imorgon är det fredagen den trettonde, igen! förra månaden hade jag tur, förhoppningsvis händer det inge särskilt imorgon, d v s något dåligt. det blir iallafall skola imorgon för min del. nästan ett måste eftersom vi har nationella i engelska, och jag känner mig ändå mycket piggare nu. det enda jag kanske går runt och är rädd för är väl att jag ska få hög feber igen, men jag får väl bara göra så att jag slänger i några alvedon i väskan och försöker ta't lugnt, hur nu det ska gå. det är ju trots allt bara skolan igentligen

Imorgon vet jag inte vad som händer, tråkigt nog. jag och nathalie hade snackat lite smått om saker och ting i början av veckan men då får man väl se vad kvinnan säger om det imorgon. förhoppningsvis gör vi nånting iallafall, såklart sanna med om hon vill haka på. lördagen hade jag tänkt att "chilla", som fan. ska ta och höra med personen nu. annars är lördagen ett stort frågetecken för min del, i guess. nåväl, nu ska jag gå och göra te. känner att halsontet är påväg tillbaka, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0