Tv-tittarkväll

Let's dance riktigt spännande idag. och mina favoriter vann ju, mange och annika. helt rätt tycker jag! fattar ni, världens starkaste man och allt? frågan är hur han ens orkar bära sina 150 kg. jag diggar han galet mycket! nåväl, nu satte jag mig just framför denhär fantastiskt tråkiga prylen. inget socialt folk inne, alla är väl ute och ränner medans jag har tråkigt. brukar oftast vara så! jag ska strax gå och göra te tror jag, länge sen jag var såhär sugen. sen blir det nog en tidig kväll för min del. jag har varit trött hela dagen

Imorgon är det lördag. morsan skulle ner på stan med maria, jag kanske följer med ändå. många som tydligen ska gå på själva "marknaden" så får väl se. jag funderar på att köpa slingmedel på stan, men vet inte om jag vågar röra de än med tanke på att det har varit så slitet, fram till att jag klippte de. vill att mitt hår ska hålla sig fräsht ett tag till, men jag får väl se hur jag gör. på kvällen ska jag nog mest troligt umgås med sanna, vi har pratat om det iallafall. vi vet dock inte vad som händer & fötter.

Nu kilar jag. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0