Vad gör dig lycklig igentligen?

Två timmars sömn, det är vad jag fick inatt, inte kul alls. nåväl, jag orkade ta mig upp klockan elva. jag tog en snabbdusch och åkte in till stan och mötte upp sanna. jag åt lunch, sen sprang vi fram och tillbaka mellan smedjan och strand, helt sjukt. jag hittade till slut allt som behövdes och känner mig rätt nöjd nu! jag har köpt jeansleggings, en "väst", hårspray som skyddar mot värme, och en mascara. har lite små grejer kvar, men dem får pappsen köpa. haha, snäll jag är

Ikväll ska jag eventuellt vara med nathalie, jag hoppas då det mer än nått. jag orkar verkligen inte sitta inne ikväll, jag blir aldelens för deprimerad av de, sjukans jobbigt. jag ska nu börja med att ta av mig skorna och gå och hänga upp jackan, sedan ska jag värma nå snabb-mat. jag uppdaterar senare, säkert

jag och mamma satt vid köksbordet tidigare idag och snackade en hel del om farfar. sälvklart vart jag ledsen i ögat, och ännu värre vart det väl när jag fick höra hela sanningen. något som jag faktiskt aldrig hade kunnat tänka mig, eller föreställa överhuvutaget. jag saknar han enormt, han var guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0