4 Månader

Fyra månader idag älskling,
dem fyra bästa i mitt liv.
Jag älskar dig


Jag började knalla mot stan runt sex-tiden. På vägen mötte jag även Jonas Almquist så stod vi och snackade en stund, tills Philip kom. Vi knallade hem till han, kikade på American Pie och därefter Eurovision. Måste säga att dem flesta låtar mest bara var flummiga, men Norges låt var ju helt ok iallafall. Senare på kvällen fick jag sjukt ont i min navel p g a infektion, och hade tänkt dra ut hela smycket och låtit det växa igen, men så kom jag på att man kunde hälla sprit på naveln och låta det vara så det "renade" ut sig. Det vart då så småningom bättre :) sen somnade jag, tror jag


Idag har jag och Philip suttit ute på hans balkong och stekt, synd dock att man inte hade en bikini eftersom det vart sjukt varmt att sitta där med jeansleggings och tröja, nästan så man druknade i svett, (kändes det som) Nåväl, ska då inte klaga på att sommarn snart är här. Vi började knalla mot porsön och söt som han är följde han mig hela vägen.


Nu ska jag snart äta grillat, gud så gott! Ska ut och springa sen, och senare skulle nog Philip komma förbi med min skinnjacka som jag glömde hos han, klantarsel. Nu ska jag ut i finvädret igen, hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0