All i need

Hann inte skriva ett endaste inlägg igår, men det är nog ingen som är ledsen i ögat för det. Jag hade fullt upp efter skolan, fram tills jag drog ut och grillade. Vi slutade ett, därefter drog jag och Nathalie ut på äventyr med hennes farfar. Jag kom hem runt fem och jag var trött och irriterad. Blev på bättre humör när jag fick mig en liten vilostund. Runt åtta drog jag iväg och grillade med nå coolingar, det var mycket trevligt och vädret blev bara bättre och bättre. Senare drog jag, Sanna och Nathalie in till stan och kollade vad som hände där. När vi väl kom dit såg vi att det inte var så speciellt, men trevligt hade vi iallafall! Jag tror dock inte Viktor hade lika trevligt, hhaha

Nu ligger jag på soffan med datorn på magen. Legat och kollat på Cribs hela morgonen, rätt spännande ändå. Nu kom solen fram så jag ska nog ut på baksidan och steka, blåsten kan ju ta sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0