Än fanns det tusentals tårar kvar

Jag var till Persön med Pappsen, vi for och kollade på nån mc som hans kompis hade fixat o sådär, fin var den! Vi satt där med dem en stund, jag lekte såklart med hundarna, (man kan ju bara inte låta bli) och sen på hemvägen drog vi och köpte pizza eftersom jag inte hade fått i mig något på hela dagen. Nu har jag då ätit iallafall, tagit mina mediciner och även hunnit med en dusch. Skönt var det! Nu sitter jag och väntar på morgon-dagen, jag vill verkligen veta vad som är fel på mig, verkar ju bara bli värre, och konstigare..

Blir väl att sitta här en liten stund och sen ska jag väl se på tv resten av kvällen, jag har helt enkelt inte så mycke att välja på. Tur att Fråga olle kommer idag, och därefter Playboy-mansion. Lite tur i livet har jag ju iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0