Ännu en dag

Det vart ingen skola för mig idag heller. Jag hade tänkt chansa och dra dit men jag fick anfall inatt när jag skulle sova, det vart några stycken. Dem var inte lika kraftiga som igår-morse, men det var ju allt ifrån skönt kan jag säga. Jag har iallafall fått sova ut nu så jag mår väl bättre på såsätt. Jag har varit en sväng till Storheden med pappa och köpt ett par nya tränings-tights, kändes som att det var på tiden. Nu har jag bara tagit det lugnt sen vi kom hem, lär väl bli att jag forsätter i denhär stilen. Imorgon blir det att åka till Sunderbyn till akutmottagningen, förmodligen träffa kirurgen och ta röntgenbilder. Jag ser fram emot det, jag orkar inte ha det såhär

Sitter och tittar ut genom fönstret, helt underbart väder ute! Jag känner verkligen för att dra ut och springa senare ikväll men får väl se hur det blir med de, låter väl kanske inte som den bästa iden med tanke på min rygg men om inte annat så blir det väl en promenad iallafall. Måste få komma ut i det friska!

Mor min har köpt en ny tv-bänk, supersnygg!
Namnet var ju dock lite fult, det kallar jag såndär typisk Ida-humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0