De luktar fredag här

Ouff, helg igen, det kan verkligen inte bli bättre! Under helgen ska jag umgås, och mestadels blir det nog att ta det lugnt. Ikväll ska jag utåt, och imorgon ska jag nog vara med Philip. Jag ska in till stan under dagen, kolla på klänningar osv. Har ju tjänat ihop en liten slant av pappsen nu igen, (kan låta lite fel)

Nu är jag mätt, blir ingen middag för min del eftersom vi gjorde lax och potatis på hemkunskapen. Det vart även valfri sås till det, och en jättegod sallad! Jag och Bobban är kung på matlagningen ändå. Ska mest troligt ut och springa om en stund, härligt väder ute. Pappa tyckte dock inte att det lät som en bra ide med tanke på min rygg men jag får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0