Händelserik kväll

Gårdagen var ju seriöst kung! kvällen började väl kanske inte som tänkt, men saker och ting löste sig så småningom när Tommy och hans gäng kom. Vi hängde med dom och drog en snabbis till Lulsundet och tanka och sen ville Gröt fara till Mc donalds så då for hela gänget dit. På ditvägen fick jag sitta framför Tommy, enligt han var det mycke skönare. De var dock inte så skönt för mig, speciellt inte i alla guppen som vi åkte i eftersom jag satt på tanklocket, så ni kan ju bara tänka er, haha. Nåja, de var kul i varje fall! vi blev bjudna på mat, tack Erik :) vi satt där och snackade om gamla minnen, sen ville folket dra vidare så vi bestämde oss för att dra mot ormberget och göra upp en eld och mysa på. Denhär gången fick jag åka bakom Tommy, och Sanna bakom mig. För mig var det varmt och skönt i varje fall! När vi kom upp till ormberget började pojksen greja upp en eld och det gick fint, vi snackade om allt möjligt. Runt ett började vi dra oss hemåt. Tommy och Gröt följde mig hela vägen hem, först for vi till min far och därefter till min mor, och där tog kvällen slut. Tack för en helskön kväll grabbar =)

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0