Hurtful

When the drugs don't work no more you get high on life

Jag och morsan drog tidigare ikväll till storheden och kikade runt på HM, jag hittade så grymt fina klänningar där. Ska in och köpa innan jag drar till syster tänkte jag, klart man måste köpa sig något sött innan man drar ner till storstan. Ska bli skönt att koppla bort tankarna ett tag, kanske får man gjort lite skolarbeten på vägen dit också, det vore ju ett plus. Mest längtar man ju såklart efter dem nära och kära:) Jag blir där från onsdag till söndagkväll, då jag och Nathalie tar tåget upp till kalla norrland igen, så kommer vi fram på måndag-morgon och då blir det väl mest troligt skolan efter det, om man ids d v s, haha eller hur Nathalie? Nåväl, 6 dagar kvar tills dess. Vad händer fram tills dess? -Ja, imorgon ska jag umgås med en vän, på lördag ska jag umgås med Philip. Sen kommer väl skolveckan rulla på, kommer nog gå snabbare än blixten själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0