Hypnotized

Jag vaknade sju imorse, ides inte direkt "unyttja" min sovmorgon fullt ut så jag vaknade tidigt så jag inte behövde stressa, starkt av mig! Dagen började med bild, som alltid. Vi fick sitta och rita av ett träd och självklart fick man utbrott, men till slut ides jag verkligen inte anstränga mig mer, jag ritade och det vart som det vart. Ärligt talat, träd är fan inte lätt att rita, men det var fler än jag som inte begrep sig på dedär. Efter bilden gick vi upp till no:n, jag snackade en snabbis med Lissan och sen drog jag förbi Ingvar och bekräftade min gymnasieansökan, och därefter drog jag och mor min till sunderbyn. Det gick snabbare än förväntat, men självklart fick man en läkare som man knappt fattade hälften av det han sa, men det var bara att nicka och se glad ut. Därefter drog jag och mor förbi apoteket och sen var det bara för mig att dra tillbaka till skolan och ha so, jag hann dock bara ha so i 10 minuter, sen hade vi engelska och sen den efterlängtade no-lektionen med Peter. Vart även sex-snack idag, varför blir jag inte förvånad?

Robert: Vad är det som kommer ut när en tjej får fontän-orgasm?

Tänker nog inte ens skriva vad Peter svarade på den frågan, men han var väldigt ärlig och seriös däremot. Sedan ställde Robert några frågor till, ex. "När hade du samlag senast?" Peter:"jamen, igår" Robert:"Har du haft 3-kant?" Peter:"Nej, tjejerna kan ju inte komma överens"

Haha, snubben kan dedär! Jag längtar redan tills nästa lektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0