Let me think about it

Nu under dagen har jag varit hos mor min. Kusinerna kom så jag for dit och var social, och lekte med lill-jonna :) vi satt och fikade och snackade om allt möjligt, kändes som att det var ett tag sen sist faktiskt. När dem drog stannade jag kvar en stund, snackade med mor. Efter en stund for jag hem till pappa igen, och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Jag ska snart iväg, utåt. Sanna skulle käka på donken så ja lovade att följa, efter det kanske jag ska förbi Kvantum en sväng och köpa hårfärg, osäker på den saken. Blir eventuellt att dra till frisören imorgon och fixa tid, eller också bara försöka hantera skiten själv

Fan vad jag saknar Philip, åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0