Livet är som poker, man måste chansa nångång

Nyss var älskling här en sväng och lämnade jackan, fick lust att stanna ute i värmen en stund. Ska därför höra med min vän om hon har lust att dra ut en sväng, dvs om hon inte är fastklistrad i boken eller med sin pojkvän. Jag förmodar att jag drar ut och springer om inget annat händer, klart man ska utnyttja de vid sånahär tillfällen! Blir nog ingen tidig kväll för mig, vad jag har räknat ut. Jag måste läsa fysiken ikväll, som jag inte fattar ett piss utav nästan. Det är bara att sitta och nöta in de

Skönt att bara behöva gå tre dagar i skolan, man skulle kunna säga två eftersom onsdagen bara består av en massa trams, och sen skulle vi mest troligt dra och kolla på en modevisning inne i stan klockan elva, låter ju hur chill som helst? Gymnasieeleverna som har fixat dedär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0